2024. sze 03.

Egér a házban

írta: Sziaszőrmók
Egér a házban

41. rész Tigris cica szőrmók vendégszerzőnk története

Nem vagyok boldog. Hoztam haza ajándékot, ráadásul ki se nyírtam nekik előre. Elengedtem a konyhában. Gondoltam jó kis játék fogdosni a pici egereket, miért ne engedném át az élvezetett az embereknek.

Sokszor hozok egeret, madarat, de csak a lábtörlőig jutunk. Egyszer már próbáltam életben hagyni, de olyan későn engedtek be, hogy nem bírtam ellenállni. Amúgy nem csak én vagyok nagy vadász a családban. vagyunk még páran, de persze van, aki nem dolgozik csak járkál le föl. Rangidős vagyok a sorban. Mostmár a kutyák is fiatalabbak és őrzőm a területet rendesen, nehogy újabb éhező száj betévedjen ide. Van egy betolakodó, aki nem ért a jó szóból. Egyre közelebb és közelebb jön a házhoz, van, hogy a bokorban lapít a kertben és nem tűnik fel senkinek. Eléggé megtévesztő a kinézete, mert iromba cica, mint én vagyok, csak sokkal sunyibb képpel, úgyhogy nem hibáztatom a goldikat, hogy nem kergetik el. De én résen vagyok mindig, úgy megvertem legutóbb, hogy remélem többet nem merészkedik közel. Fáj a foga a sok finomságra, amit kiraknak a teraszra. Mi szófogadók vagyunk mind, nem bántjuk egymást, úgyis megkapjuk, csak egy kis dorombolás szükséges. Terülj terülj asztalkám van mindenkinek.

Cserébe a sok jóért hoztam ezt a kis szerencsétlent is haza. Azt hittem örülni fognak, és kezdetben úgy is tűnt, hogy élvezik a játékot. Mikor kiabált a nőstény nagyi, hogy egér, mind lent volt és próbálták megfogni. Jó bulinak tűnt. Mondjuk nem annyira jó vadászok, ha megengednének egy tanácsot, a kiabálást és visítást el kéne hagyniuk. Amint elfutott vagy leugrott az egérke valahonnan, mind felvisítottak, jó, hogy elbújt a kis krapek. Ekkora hangzavarban nem lehet megfogni. Besegítettem nekik, mert nem voltak túl ügyesek és kikapartam a hűtő alól. Nőstény nagyi meg, mint a villám rátaposott, na benne van kurázsi, nem reménytelen vadász, mint a többi.

Egy picit még játszhattunk volna, de láttam rajtuk, hogy nem élvezik annyira, és igazam is volt. Ahelyett, hogy örültek volna a játéknak és győzelemnek, kiabáltak, hogy mégegyszer meg ne próbáljak élő egeret hazahozni. De lehet csak fáradtak voltak a játékhoz, én próbáltam jelezni már délután, hogy idejében kezdjenek a vadászathoz, de felemeltek és szeretgetni kezdtek, és úgy elringattak, hogy teljesen kiment a fejemből a kis zsákmány.

Legközelebb megpróbálok időben szólni, hátha akkor jobban élvezik és ügyesebbek lesznek.

messenger_creation_7152736957319173487_1.jpeg

Szólj hozzá