2024. aug 07.

Nem jött haza. Elveszett?

írta: Sziaszőrmók
Nem jött haza. Elveszett?

39. rész Sebastian szőrmók

Ha igaz a hír akkor totál ki fogok borulni. Szokásos nyári programunkat nyomjuk, hosszú utazás után nagyszülő gazdiknál tengetem az időt a kisgazdikkal meg az új haverokkal, míg vörös gazdi, Jean-Luc otthon élvezi a nyugalmat, meg hogy szolgák hada jár hozzá és csak vele, csakis vele játszanak, foglalkoznak.

 Annyi élményem van, hogy azt se tudom hol kezdjem. Zuluval, a hiperaktív fekete óriással fürödtünk a Balatonban, felástuk az egész kertet, az összes homokot pedig behordtuk a házba, és annyi fenyőgyantát sikerült magunkra kenni, hogy fodrászhoz kellett menni. Zulu nagy küzdő, ha bezárnak minket akkor nagy munkába kezd és csak kaparja és kaparja az ajtót. Szerintem egyszer sikerül neki teljesen átkaparni magát. Néha tart egy kis szünetet, hogy szétnézzünk hagytak e valami mást szétkaparni, vagy netalántán megenni. Nagyszülő gazdi örül is nekem, mert mikor itt vagyok sokkal lassabban halad a kaparással a kiscsaj. Időnként találunk valami harapnivalót is, ami nem olyan nehéz, mivel Zulu mindent elér, bár egyszer annyi jutifalatot talált, hogy két napig mozdulni se bírtunk utána.

A goldi kölykök meg a macskák is szívesen fogadtak, bár a negyven fokban kedvük sem volt üdvözölni engem. Gazdi szerint sok kárt okoztam én is, de a kölykökhöz képest kispályás vagyok. Pedig igyekeztem rendesen.  Amúgy cuki egy teremtmények és mindenkit imádnak, kisgazdi, nagygazdi, macska, cica, mindenki, még a teknősöket is szeretik. Remélhetőleg túl is élik a szeretetüket, mert a nagy örömködésben össze vissza cipelték őket a kertben. Folytatom majd róluk is mesélést, de most nem a teknősökért aggódom, hanem a vörös gazdi miatt.

 Értem én, hogy nem akar velünk utazni, mert nem szereti a guruló autót, gazdi meg nem bírja az éktelen nyávogását ezért otthon nyaral, de miért kel ezért eltűnni?

20211104_174330_2_1.jpg

 Ma délben azon kaptam kis nőstény gazdit, hogy éktelenül sir, mert vörös gazdi nem ment haza, kint maradt egész éjjel és azóta se látták. Már az egész falu őt keresi, mindenkit felhívtak. Nincs a kórházakban, senki nem találja a környéken. Soha nem csinált még ilyet. Most mi lesz? Megyünk haza és nem lesz vörös gazdim, nem lesz barátom? Már csak én leszek szőrmók? Ki borulok, nincs kedvem enni se, inni se. Pár percig.

 Azt se mondtad szia, szőrmók.

Szólj hozzá