2024. júl 23.

Utazás előtt ügyeleten

írta: Sziaszőrmók
Utazás előtt ügyeleten

38. rész Jean-Luc Szőrmók

Tudom, hogy holnap elutaztok és már csak ez hiányzott, de legalább velem töltitek mind az éjszakát. Jó, én se örülök, hogy ketrecbe zárva kórházi szagok mellett kell lennünk, de nézzétek a jó oldalát. Együtt vagyunk, van időtök végigondolni, hogy mi mindent kell még bepakolnotok és amúgy is mindig tiszta bolondok háza mikor készülődtök, most milyen nyugi van, nem? Amúgy meg nem tehetek róla, minek engedtél ki este a házból. Gondolom jó hangos lehetett a visításom, mert rohantatok mind. Na jó, azt tisztázzuk le, hogy én vagyok az erősebb egyébként és az a „párduc”, aki rám támadott sokkal rosszabbul néz ki. Ő kezdte a veszekedést azzal, hogy az utcánkba jött, nem hagyhattam, hogy itt töltse az éjszakát. Arra meg végképp nem számíthattam, hogy a nyakörve úgy beleakad a karmaimba, hogy azt tövestől tépi ki.  Fájt is hallod, rendesen.

Köszi, hogy nem szidtatok le azért, hogy a padlásig összevéreztem mindent, kénytelen voltam, mindenhova futni hátha megszabadulok a fájdalomtól. És bocsi, hogy beléd haraptam nőstény kisember. Eskü nem direkt volt. De amíg letakarítjátok a házról a véremet, addig is van időtök pakolni.

Sosem láttam itt azelőtt ezt a párducot. Fekete volt, mint szembe haver, de nem nézett ki barátságosan. Biztosan nem csajozni jött az utcánkba hiszen itt csak kanok laknak. Mégha a szomszéd utcába láttam volna, talán elhiszem, hogy a lányok miatt jött errefelé, bár feka barátom szerint nem olyan jó a felhozatal. Ő is mindig a szomszéd kerületig csavarog a lányok miatt, ha éppen én nem jutok ki éjszaka és nem tudunk bandázni. Mondjuk mióta majdnem meghalt őt se sűrűn látni kint éjjel.

Most, hogy ezek elutaznak nekem is lőttek az esti kiruccanásoknak. Macskaszitterem nem szívleli, ha kint töltöm az éjjelt. Nagyon szigorúan beterel azokkal a fránya ellenállhatatlan finom falatokkal a házba.

Mi az, hogy nem mehetek ki a házból egyáltalán. Kivel beszélsz nőstény ember?  Három gyógyszer naponta, meg fertőtleníteni minimum kétszer és szigorúan bent kell maradnom? Ugye nem a szitter csajjal nyomod a dumát? Elutaztok, elviszitek a pamacsot és még csak ki se mehetek? Nektek annyi. Ne mond, hogy mennyire sajnálod, tuti egy virágod se éli túl a nyaralást.

20230206_080537.jpg

Szólj hozzá