2024. jún 25.

Vendégségben

írta: Sziaszőrmók
Vendégségben

36. rész Bizsu szőrmók

Megint itt van ez a fehér szőrpamacs. Nem értem. És mindig hoz magával egy csomó embert. Úgy teszek, mint aki észre se veszi, bújik hozzám, bögdös, meg szagolgat, de már a múltkor is próbáltam nem tudomást venni róla. Nem veszi a lapot, képes volt a kertben meg megkergetni. Úgyhogy el is mentem a szokásos utamra, hátha mire visszajövök eltűnik. Nem tudom hol születtem, azt se tudom ki vagyok, illetve egy ideje már bizsu néven ordibálnak utánam.

 20231109_174724_0.jpg

 Egyik nap sétáltam, sétáltam, kinyilt itt a garázskapu, aztán az ajtó is és nagyember beengedett a házba. Először úgy szólított gyere tigris van bent kaja, gyere be. Nekem több se kellett, bezabáltam, majd elfoglaltam az egyik kényelmes fotelt és jót aludtam benne addig amíg nőstényember haza nem ért és kérdőre vonta nagyembert mit keress itt ez a macska. Kiderült, hogy a tigris név egy másik házi macskáé, aki már egy ideje itt időzik ennél a családnál és összekevertek vele. Mivel fogalmam sincs honnan jöttem, ki vagyok, úgy döntöttem maradok. Nőstényember próbálkozott, hogy kirakjon a házból, de én csak néztem bambán aztán behódolt nekem, nem tudott ellenállni szépségemnek és a kedvence lettem. Ma már a fején alszom, ha nem veszi észre.

Van itt még öt másik macska meg egy nagy lomha golden kutya. Ez a kis mitugrálsz pamacs csak időnként tűnik fel a színen és nem zavarna sok vizet, de beengedik a házba és nem elég, hogy öt macskával osztozom rajta, de ez még a kajánkat is ellopja. A kertben meg azt hiszi ő az úr. Mondjuk a goldi barátunk nem sok vizet zavar és néhány kör után lihegve fetreng, nem elégíti ki a pamacs játék igényeit, ezért azt hiszi majd a macskák szórakoztatják. Ha sokat ugrabugrál rohanhat anyucihoz visítva vérző pofival. Én még csak csak eltűröm, de a többiek látom milyen mérgesen néznek rá. Nem sok időt adok neki, majd jövök nézem a bulit, de mennem kell szétnézni.

 Mióta itt élek nagyon sok dolgom van. Át kell mennem a kocsmába, a pultoskisasszony nagyon igényli a társaságom, emlékeztetem valami kutyára, ami sértő is lehetne, de nem érdekes, meghallgatom, megszeret és húzok tovább a szomszédba végigjárni a kertet, megnézni a galambokat, kicsit fetrengeni ott is, aztán ha nem vesz észre Margitka megyek tovább, ha észrevesz általában hazavisz és akkor újra meg kell szöknöm, mert a másik szomszéd mindig kertészkedik valami hangos szerszámmal és nekem azt írtó fontos szemügyre vennem, aztán át kell kísérnem néhány embert az automatához. Észrevettem, ha ott vagyok nem bőgnek annyira, ha nem ad pénzt a gép, aztán hazajövök. Minden nap újra és újra sok a feladat. Most, hogy itt a pamacs itthon is megy a buli. Nem bír nyugton lenni és bírom mikor kikap. Megyek is megmutatom neki hova ásta el goldi legutóbb a csontokat. Jó buli lesz. Ő feltúrja, kikap, én meg mozizok.

Szólj hozzá