2024. jan 09.

Hogyan legyen szobatiszta kutya

írta: Sziaszőrmók
Hogyan legyen szobatiszta kutya

Huszadik rész Szőrmók Sebastian

Juhuuu végre nem forog a világ. Futok, futok, csúszik, futok futok, csúszik. Kis nőstény gazdi mit nyávogsz, ébredj már, lehet játszani! Igen, cuki vagyok és aktív, én is imádlak. Kit keltek fel mit mondasz? Hát ott az egész gazdisereg a lépcsőn már. És mindenki vidám.

Nőstény gazdi mégse vidám.. Igen oda pisiltem. Minek van szőnyeg? Különben is mi az a szőnyeg? Igen arra is odapisiltem.  Hát látom nem vagy tőle valami boldog. Oda se pisilhetek? Hát hova akkor?

Mi? Hogy kert is van! Azt a! Persze, hogy rohanok, nézzétek gazdik, gyorsabb vagyok, mint egy gepárd. Nem tudom, mi az a gepárd, de másik gazdi mondta már ezt nekem, szóval akkor tuti úgy van. Miért bámulsz ilyen mérgesen? Te vagy gepárd?

Neeem, te nyávogsz. De jó! Akkor nem te a vagy a gepárd és nem azért vagy mérges rám, mert én vagyok a leggyorsabb. Mondjuk azokat a karmokat visszaeresztheted, nem tudom mit szeretnél velük kezdeni, de rémisztően néznek ki. Gyere inkább fuss velem!

Tuti nem megyek oda kis gazdi ne haragudj, az előbb mikor magadhoz hívtál megszagoltattad velem a pisimet és rápöccintettél az orromra. Van még néhány tócsa a nappaliban, nem gondolhatod, hogy orrpöccintésért sorba állok.

20211003_081945_2.jpg

Minek törölsz meg minden alkalommal kis nőstény gazdi mikor bejövök. Jó kicsit sáros odakint, de ez normális mikor esik az eső. Imádom az esőt, imádom a sarat, jöhetnél velem játszani te is ki, unom már, hogy ki be mászkálok. De félek kint, mert nem látlak és még mindig nem hiszem el, hogy van újabb anyukám. Jut eszembe? Leszel az anyukám?

Ne légy mérges anya! Nem mondtad, hogy kint pisiljek. Teljesen összezavarsz, állandóan behívsz, most meg te dobsz ki engem a sárba. Pedig már ez az eső nekem se tetszik, kezd eldurvulni a szél is, szóval jobb lenne, ha megtörölnél, már kezdem megszokni és felvehetnél az öledbe.

Szólj hozzá