2023. okt 17.

Úristen, elhagytak.

írta: Sziaszőrmók
Úristen, elhagytak.

Tizedik rész

Bezártak. Egyedül vagyok. Éhes vagyok. Szomjas vagyok. Segítsetek a kis Jean-Luc-nek.

 Nem tudom, te ki vagy, de örülök, hogy végre kiszabadulhatok erről a szűk helyről. Eltűnt az egész pereputty. Tegnap pakoltak, kiabáltak, rendezkedtek. Mondták, hogy be leszek zárva, mert múltkor mikor egyedül hagytak tíz percre hússzor megszólalt a riasztó, ami egyébként olyan hiper-szuper, hogy macskákra nem riaszt be, ha itthon maradnak. Csakhogy nekem sikerült olyan magaslatokba ugranom, ezek szerint húszszor tíz perc alatt, ami férfiember szerint is egy jó rekord, hogy riasztó kiakadt. Szomszédok meg idegbajt kaptak.

Szóval akkor most te lettél család helyet az új szolgám? Most mond meg nekem, nem kiakasztó, hogy ezen a szűk helyen akartak tartani? Azt mondták, más helyeken egy öttagú család él ekkora lakásban, ahova nekem most visszavonulót fújtak, de tutira elszámoltak valamit. Egy szoba, fürdő, mosókonyha, folyosó és wc mindössze a mozgási terem. Totál kiakasztó.

Nőstény kisember ugyan felvetette, hogy magával visz, de nőstény ember emlékezett még néhány utazós kalandunkra, ami nem végződött túl tisztán és végül úgy döntöttek, jobb, ha maradok. Te lettél az a macska szitter, akiről beszéltek? Mit fogunk csinálni? Mit hoztál?

Persze, hogy van még kajám, annyit idepakoltak, hogy hat macska se bírná megenni egy hét alatt. A vizet azért pótolhatod, mert sikerült a szekrény alá fröcskölnöm az egészet. Hát igen, mindent összevizeztem itt, de nőstény ember tuti örülni fog. Ő is mindig szétlocsol valami vizet takarítás címszóval. Most megcsináltam helyette, bár amivel széttörli a vizet azt nem találtam, csak a cipőket szórtam le a polcról, de azok elég kevés vizet szívtak fel.

Te is veszekszel, mint nőstény ember szokott. Azt mondod csak négy órája vagyok egyedül és már mennyi kárt tettem, mennyi dolgod lesz velem, nem értem mit rinyálsz, a wc-n még nem is jártál pedig oda már én is csak gázálarcban mennék be.

Hát ti meg kik vagytok? Ne cseréld ki! Nem rég volt nőstény csajszi. Veszekedett, rendezkedett, de adott kaját, azt a finom lazacosat, ki ne dobd! Hoztatok nekem egy dobozt játszani? Meg egy új cicajáték, juhuu, most te fussál én kergetlek, jól megrágom, mehet újra, magasabbra, naná, hogy kicselezlek, lassabb vagy, mint nőstény kisember legrosszabb napjain. Nem fáradok el soha, gyerünk még egy kört! Csak egy picit dorombolok aztán folytathatjuk.  Most ti is bezártok, ez valami új hóbort?

20210325_220452.jpg

Nem hiszem el, hogy megint jött valaki. Hogyan fogok így panaszkodni, hogy itthon hagytak egyedül. Ha ez is kicseréli a cicaalmot meg a kajámat, tuti kiakadok. Nem kell megnézned, tényleg tiszta és sehova nem pisiltem be, akárhogyan is keresed. Mióta elment az a két játszóember azóta még nem volt időm pisilni. Te mit hoztál? Játszani akarsz? Jó van akkor felkelek, fussunk párat, de aztán hagyhattok picit magányomban siránkozni, hogy egyedül vagyok, éhes vagyok, szomjas vagyok, segítsetek a kis Jean-Luc-nek.

 

Új rész-👇

 

Szólj hozzá