2023. sze 09.

Fúúúj

írta: Sziaszőrmók
Fúúúj

Harmadik rész

 ÁÁÁÁ Marci most itt lenne röhögne rajtam nagyon. Tényleg visít a kisember és egyre közelebbről hallom. Hova bújjak? Ébredj nőstény gyermek! Bújtass el gyorsan!

Azt a… idejött körém az egész család. Két nősténygyermek, egy nőstény meg egy hím, meg egy hím gyermek és egy még kisebb hím kisember. Simogatnak, beszélnek hozzám, hogy jó dolgom lesz itt nekem. Kisember se durva egyelőre, ahogy Marci mesélte, bár lehet csak rajta a szülői kontrol. De olyan finom a pici kis kezecskéje, mondjuk a puszikat tartogathatná anyucinak, egy évig mosakodhatok ezután. Na jó, most már elég, értem én, hogy sokan vagytok, mindig simogathat valaki, bár ne gondoljátok, hogy csak akkor, amikor ti akarjátok. Viszont mi lenne, ha ebből a sok kis és nagyemberből valaki végre adna nekem valami finom ennivalót. Tegnap hallottam, hogy beszéltétek, hogy bevásároltatok egy hónapra való cicakaját. Ide vele!

Fúúúj ez meg mi a szar? Ezt tuti nem eszem meg, nincs valami más? Nem, ezt se szeretem. Lehet azt képzeltétek, hogy menhelyi macska létemre majd mindent felzabálok, de tévedtetek. Hozzatok valami ehetőt végre!

Na ez elég jó. Értem én, hogy amit egy hónapra előre megvetettek kaja, azt dobhatjátok ki, mert nem eszem meg. Előbb kellett volna kipróbálni az én kis különleges pocikám melyik kaját szereti. Előre leszögezném, hogy azzal a tejszerű valamivel ne is próbálkozzatok. Ha nem látjátok tuti a szekrény alá borítom. Még a szagát se bírom. Az a rózsaszín zacskós husika az jöhet bármikor. Most, hogy ezt kitárgyaltuk valaki el is mehet beszerezni belőle jó sokat. Egy fejlődő macskaszervezet, mint az enyém elég mérges tud lenni, ha éhes.

Tegnap éjjel megtaláltam a mellékhelyiséget, most elvonulok kicsit hagyjatok trónolni. Mit vagytok úgy odáig? Nem gondoltátok, hogy csak úgy össze vissza pisilek kakilok magam köré? Igen én egy ilyen csodálatos, hogy is mondjátok szobatiszta cica vagyok, de még boldogabb lennék, ha nem bámulnátok szarás közben.

20200129_202402.jpg

Szólj hozzá