2024. máj 27.

Kutyáknak kajanevet?

írta: Sziaszőrmók
Kutyáknak kajanevet?

34. rész Sebastian szőrmók

Kiakadtam. Bruno meg Maci is akkor végezte a lakóparkban az őrjárati sétát, mikor engem is pórázvégre kapott nősténygazdi. Egyrészt nem voltam valami boldog, mert gazdianyu nem akart kivinni az utcára, mondván, hogy amíg ilyen „csúnya” vagyok jobb, ha csak a kertben játszom. Szerencsére nősténygazdi nem tágított és őt is kihozta velem sétálni. Na szóval, Bruno és Maci, a két kis golden kölyök, akiknek sajnos már csak a térdéig érek és ágaskodnom kell, ha bele akarok harapni valamelyik fülébe, megtámadott. Nem akarták elhinni, hogy én vagyok az, Sebastian. Aztán mikor végre jó szagügyre vettek, jó nagy röhögésben törtek ki. Nem is tudtam velük megvitatni, hogy mi olyan nevetséges, mert futottak is tovább. Aztán összefutottam a kis mérges csivavával, akit megtudtam, hogy Pisztáciának hívnak. Pisztácia most se hazudtolta meg önmagát vicsorított, kapálódzott gazdája karjaiban, mint mindig. Mi meg szépen haladtunk tovább a házak közötti ösvényen anyuval és nősténygazdival.

Anyu fennhangon ecsetelte, hogy milyen igazságtalanság már, hogy az ő édes kis kutyája nevén mindig nevetnek az emberek, miközben manapság mindenki valami ételről nevezi el a kis kedvencét. Anyu szerint azért, mert az emberek állandóan fogyókúráznak és a tiltott kaja jár az agyukban egy névadásnál is vagy annyira szeretnek főzni, mint amennyire a kutyákat szeretik és kedvenc kajáik nevét adják nekik. Mindenesetre van benne valami igazság, hiszen Bruno-n és Macin kívül tényleg minden szomszéd kajanevet kapott, Van itt Nugget, a spániel, Gofri, Karamell, de még Sushi névre hallgató egyed is. Van egy törpeuszkár haverom, akit Áfonyának hívnak, és bár írtó cuki egy egyed, a névválasztásnál tuti a mérete miatt kapta az áfonya nevet és nem azért, mert olyan édes.

20240113_223136.jpg

Milka és Cukor nevű haverjaim is vannak, akikkel mondjuk csak egyszer találkoztam és Milka nem is állt velem szóba, de a gazdijuk megszeretgetett nagyon. Cukor szerint azért, mert a gazdája elmebeteg és minden állatot magához akar venni, már vagy hét macskával és három másik ölebbel élnek együtt, szóval, ha szeretem a saját gazdim, akkor tartsam távol magam tőle. Milkával meg ne is foglalkozzak, ő volt az első állat a házban és mindenkit szimplán csak utál. Már nem is emlékszem hol találkoztam velük, de nagyon hideg volt az tuti. Lehet mikor autóztunk hosszan az egész családdal együtt, kivéve vörös gazdi, és megfuttattak a benzinkút melletti réten. Ott sok utazóval összefutottam, sokat barátkoztam.

 Szóval lehet, hogy az én nevem különleges, egy filmhősről vagy valami francia politikusról neveztek el úgy tudom, de az is lehet, hogy a szembe szomszédról, akit annyira nem szívlelnek, de maradjunk csak a filmhős sztorinál, az jobban tetszik, mindenesetre örülök, hogy nem a kedvenc kajájuk nevét kiabálják utánam. Bár ismerek Tequilla meg Baileys nevű ebeket is. Na ott elképzelni se tudom mi történt a névadásnál.

Szólj hozzá