2024. ápr 02.

Jaj ne! Ugye megmenekül?

írta: Sziaszőrmók
Jaj ne! Ugye megmenekül?

29.rész. Jean-Luc szőrmók

Tegnap éjjel hazaráncigáltak az utcáról és nem engedtek vissza. Bevetették a nagyágyút. A kedvenc jutalomfalatos kajászacskómat csörgették, így kénytelen voltam hazafutni. De azt gondoltam, hogy bezabálom a jó kis jutifalatokat és futok tovább, mert szembe szomszéd fekával találtunk egy süncsaládot a híd alatt, akik frissen költöztek be és gondoltuk kicsit ijesztgetjük őket éjjel csak, hogy érezzék itt mindenki szívesen látja őket. Már el is terveztük, hogy én a híd egyik végén nyávogok, mint egy oroszlán, ő pedig sunyit a másik a végén csukott szemmel és mivel tiszta fekete, senki nem veszi észre. Majd amikor futnak felé az én csatakiáltásaimtól megijedve, ő előugrik, ezzel infarktust okozva sünpapának. Halálra röhögtük volna magunkat, de azok a fránya finom jutifalatok megzavartak. Kis nőstényember jól átvert és csak akkor kaptam meg az ízletes tonhal golyókat, amikor már bezárult mögöttem az ajtó.

20210108_151110_1.jpg

Próbálkoztam később a fehér pamacsot rávenni, hogy húzzon ki pisilni, de nem kellett neki. Végül sikeresen kipofoztam az ágyából majd elhitettem vele, hogy a kerítésnél van egy másik kutya, így rögtön szaladt kikéredzkedni és őt persze rögtön ki is engedték. De nősténygazdi nagyon gyorsan és figyelmesen megakadályozta szökési kísérleteimet. Így kénytelen voltam feladni a dolgot, gondoltam majd másnap ellenállok a tonhalgolyóknak és lapítok míg keresnek, aztán mehet a buli hajnalig. Bosszúból elfoglaltam a pamacs alvó kosarát. Jajj, nagyon vicces volt, ahogy próbálkozik visszaszerezni, a kis hülye még ugatni is elkezdett, mintha ez engem meghatna bármikor is. Persze ő kapott ki, hogy kussoljon. Végül is szórakoztatóan telt az éjjel, csak a reggel annál borzalmasabb volt. Lujza, egy fehér nagyszájú perzsa keverék, aki szintén itt lakik nem messze várt az ajtóm előtt. Bár én rühellem, de feka barátom eléggé jóban van vele, mondjuk érthető, hiszen kis barátom igencsak a nők rabja. Na szóval ez a nagyszájú ijesztett rám a bejárati ajtóm előtt. Szaladtam ki reggel, hogy gyorsan szívjak friss levegőt, erre belérohanok. Nagyon mérges lettem rá és majdnem széttéptem, de sajna rossz hírt hozott. Feka barátomat baleset érte az éjjel. Először azt hittem, hogy szórakozik velem, de sajnos igazat beszélt. Azt hittem a bolond egyedül ment ijesztgetni a sün kolóniát és azok elkapták és szét szurkálták, de kiderült, hogy felakadt egy kerítésen. Mondjuk lehet, hogy menekülés közben nem figyelt és rosszul mérte fel a magasságot, de ki kell derítenem melyik kerítés volt az elkövető. Ha régi, ismerős ház kerítése, akkor itt tuti büncselekmény történt, mert feka barátom olyan jó edzésben van, hogy a környéken tuti nem akad fent, hacsak nem valaki szánt szándékkal ezt akarta. Lujza azt mondja műtik és lehet nem éli túl. Valakit szét kell vernem, hót ideg vagyok. Fuss pamacs fuss.

Szólj hozzá