2024. már 12.

Nem látnak szívesen...

írta: Sziaszőrmók
Nem látnak szívesen...

Huszonhetedik rész. Szőrmók Sebastian.

Az utazás jól telt. Gazdi jól nyomja a szekeret, nem lettem rosszul. Anya foglalkozott velem egész nap, és estére végre a kaja is eszébe jutott. Néha megálltunk, futottunk pár kört aztán újra útra keltünk. Mindenesetre agyon dicsértek, hogy milyen jó kutya vagyok, milyen jól bírom; még nőstény gazdi is szerelmesen nézett rám. Pedig nem volt egyszerű, imádtam mikor az összes kisgazdi aludt és felváltva horkolták az altató zenét, de mikor ébren voltak és üvöltötték újra a Kiskarácsony Nagykarácsonyt meg All I want for Christmas is you, amit egyébként már én is egyre szebben ugatok, na az maga volt a pokol. Nyomtam be a fülemet a párnába alvást színlelve.

Azóta már két házban is aludtunk. Egyikben csak egy éjjel, a másikban hosszasan ott voltunk és továbbra is szólt ez a hogy is nevezik, karácsonyi hangzavar és időnként fejembe nyomtak egy piros sapkát, ámuldoztak, hogy milyen cuki vagyok, fotóztak és énekeltek. Most egy újabb házba költöztünk. Nőstény gazdi állandóan pakolgatja a nagy bőröndöket, táskákat, engem meg újabb gazdik szeretgetnek. És megismerkedtem egy nagy kövér goldival. Olyan, mint a haverom a régi utcánkból, csak sokkal nagyobb. Úgy örült nekem, hát még jó hogy én is neki. Szerencsétlen azt hiszi, hogy meg tud fogni, de két perc futkosás után levegőért kapkod. Jó muri szivatni. Találtam, kiszagoltam egy csomó csontot a kertben és elkezdtem kiásni, de behívtak, hogy megint a fejembe rakják a piros sapkát meg énekeljünk. Ha ennek vége tuti segítek a nagydarab goldinak kiszedni a csontokat a földből, nem lehet olyan nehéz.

20170719_183229-effects_1.jpg

Van itt vagy hat macska, de nem túl kedvesek. Némelyik hajlandó velem egy légtérben lenni, de a legtöbbjük fúj ha közelebb megyek. Nem gondoltam, hogy ilyet fogok mondani, de hiányzik vörös gazdi, még akkor is ha éjjel nem hagy aludni. Már rég verekedtem egy jót. Ezek a macskák utálnak, na jó megtűrnek, de ha szaladok, hogy játsszon velem valamelyik, elrohannak utálkozva. Egy van, aki, nem szalad el, olyan mintha be lenne szívva. Észre se vesz. Bökdöstem, körbe ugrándoztam, de csak bámul. Hozzá akartam bújni, mint vörös gazdihoz, de akkor odébbállt. A párnámat persze lenyúlták, amikor éjjel kimásztam    pisilni, ami több okból se volt jó ötlet. Egyik az, hogy itt se örülnek neki, ha csempére vagy szőnyegre pisilek, a másik, hogy mire visszamentem már két macska is feküdt a helyemen és nem láttak szívesen harmadik alvótársként.

Szólj hozzá