2024. feb 07.

Úristen! Mi történt a lábával?

írta: Sziaszőrmók
Úristen! Mi történt a lábával?

24.rész Szőrmók Jean-Luc

Ne haragudj, de csak nevetni tudok rajtad. Nagy mellénnyel ugrándoztál, minden területem elfoglaltad, azt hitted a tiéd a világ kisember nagyember nőstényember mindenki csak téged szeret. Én meg halálra edzettem magam, hogy felvegyem a tempót, hogy engem is észrevegyenek. Már már ott tartottam, hogy nem egyedül megyek felfedezni, hanem kipróbáom azt a pórázosdit, olyan nagyra voltál tőle, hogy milyen fantasztikus felfedezés vár rád minden nap.

Most meg itt fekszel bekötött lábbal. Láttam az ablakból milyen béna voltál. Egy pillanatra megijedtem, hogy valami komoly bajod történt, de amúgy tényleg felfogtad, hogy akár történhetet volna? Ne nyávogj, ez semmi, pár hét és futhatsz megint, mint nikkelbolha a kertben. Addig meg mindent elnéznek neked megint. Még a szőnyegre is pisilhetsz, akkor se kapsz ki. De ha ilyen szeleburdin futsz az utcán, mint tegnap mikor kis nőstényember kezéből kirántottad magad, akkor akár egy kamion alá is kerülhetsz. Aztán volt kutya, nincs kutya. Mondanám, hogy minden vágyam, hogy visszakapjam a fotelom, de kicsit már megszoktalak, na jó kedvellek is te szőrpamacs.

Szóval tegnap nem nevettem, mikor láttam kis nősténygazdi, hogyan vágódik el és gabalyodik össze a madzagodban és esik rád. Szegény jól megijedt, hogy az autók alá futsz, úgy kirántottad magad.

Tudom, tudom nagyon fájt, de ugye milyen cuki a doki néni? Mikor megcsípet az a fránya méhecske először, velem is hozzá rohantak. Najó nekem nem kellett röntgen a fejemről, de szurit én is kaptam. Doki néni érti a dolgát, neked se lesz semmi bajod. Néhányszor belefutottam még háborúba a méhecske klánnal, de többet nem vittek a doki nénihez. Azóta kerülöm a rohadékokat, ha zümmögnek hát zümmögjenek, máshova telepszem. Nem éri meg, mert jobban fáj.

Nem kell a dráma, így is körülötted forog mindegyik ember. Szegény kutya így szegény Sebastian úgy, semmi baja csak kutya. Nekem meg enni is elfelejtenek adni….

Egy kicsit sajnállak, hogy nem mehetsz most világot látni, itt kell heverned egész nap, felváltva szeretgetnek, mindenki hozzád beszél, téged babusgat. Ha gondolod együttérzek én is és fekszem veled itt, hogy ne unatkozz egyedül.

20211104_174330_2.jpg

Na jó, ennyi volt. Megyek elmesélem a haveroknak, milyen béna voltál, kicsit nevetgélünk rajtad, mégiscsak egy kutya vagy. És csak a te kedvedért nem dörgölöm nagyon az orrod alá, hogy én bizony kimehetek. Tök egyedül. Tök béna vagy. De szeretlek.

Szólj hozzá