2024. jan 23.

Első hetek, kutya gondok

írta: Sziaszőrmók
Első hetek, kutya gondok

22.rész Szőrmók Sebastian

Lehet most bajban vagyok? Nőstény gazdi ugyan nem kiabál, de püffög magában. Felszedi az összes szőnyeget és aggodalmasan kántálja, hogy buta ez a kutya, sose lesz szobatiszta. Nem tudom, mi az a szobatiszta, anya, elmagyaráznád nekem? Azt se értem, hogyha nőstény gazdi felszedi az összes puha szőnyeget, akkor hová fogok tudni kakilni. A padló olyan kemény és kényelmetlen.

Kezdem érteni, ha nem akarod, hogy éjjel kakiljak, ne hagyd elől a kaját. Eszem, kakilok, ennyi, ilyen egyszerű. Jó lenne valami rendszer, hogy mit akartok, mert kezdek összezavarodni. Menjek ki, ne menjek ki, ha kimegyek jöjjek be, vagy mégse, mert koszos vagyok, de mégis, mert megtörölsz inkább, és mehetek újra, ja nem, nem mehetek újra, most minek hívsz be vagy éppen ki hívsz? Nem értem, aztán csoda, hogy azt se tudom hova kakilhatok, de neked örülök mindig, meg a többi gazdinak is, meg a háznak, a helynek meg a cicának, meg mindennek. Amit csak szeretnél, össze vissza puszillak. Ugye, hogy nem lehet rám haragudni?

20211005_160936.jpg

Igeeen, megfogom a labdát, dobjad anya dobjad már, most mit szivatsz, hogy eldugod? Látom én hogy a hátad mögé teszed, de bízom benned minden alkalommal, hogy mégis eldobod. Na végre, futáás.

Kis gazdi valójában egy kutya? Miért akarja ő is megszerezni a labdámat? Tiszta idegbaj, hogy meg akar előzni. Fut a labda után, de olyan szerencsétlenül, hogy mindig pofára esik. Jó hát én is elcsúszok a csempén, de még csúszni is ügysebben csúszok, mint kis gazdi. Legalábbis ordítani nem ordítok utána, hogy fájt, ez meg visít állandóan.

  Hozzam vissza, hozzam vissza ezt mondod egyfolytában, mit hozzak vissza? Megfogtam enyém megrágcsálom. Ne vedd el! Oda ne add kis gazdinak. Még a végén megeszi és nem lesz.

Én is szeretlek anya. Idebújok hozzád.

Gyere nőstény gazdi, ülj ide anya mellé te is és felejsd el, hogy szétrágtam a papucsod. A vörös nyávogó is kedves látod, idebújik mellénk. Csak érteném, hogy mit csinál, nyalogat agyba főbe és közben időnként prüszköl egyet. Lehet nem bírja a szagomat? Én bírom a szagomat. A tiédet is. Még a zoknidat is imádom, éjjel mikor itthagytál kiloptam a szennyesből egyet. Jól szétcsócsáltam és most ott hever a kis ágyikómban. Mentségemre legyen mondva Anya zokniját kerestem, de nem találtam.

 

Szólj hozzá