2023. dec 19.

Tenyésztő vagy szaporító?

írta: Sziaszőrmók
Tenyésztő vagy szaporító?

tizenkilencedik rész Szőrmók Sebastian

Jaj milyen puhán ölelsz. Nevetsz és sírsz. Nem tudom ki vagy, de szeretlek én is. Nem tudom mit jelent, hogy hazaviszel és kifizetsz, de azt gondolom szuper lesz, ha te mondod.

Egy meleg nyári napon megszülettem és befagyott a seggem. Anyám jól időzített, hogy melegben szülessünk meg, de az időjárás nem volt kegyes. A gazdi első mondata az volt hozzám, hogy selejt. 16 napos voltam mikor kinyitottam a szemem, sokkal később, mint a testvéreim. 9 hetesen már csak én csüngtem egyedül anyámon, mondjuk ő már nagyon nem akart, gazdi is selejtkének hívott. De azért szerettek, kaptam enni, meg játszhattam a többi selejtes fajtatiszta kölyökkel más anyáktól. Jó kis banda volt. Mondta gazdi, hogy felrak minket a netre olcsón hátha valakinek így is kellünk. És lám itt vagy te puha, jó illatú kis nőstény gazdi és kellek neked.

20211002_111044_1.jpg

Tudom, hogy csurom víz a ruhád tőlem, de valahogy nehéz megszokni ebben a guruló izében. Nem értem miért sírsz, hogy nedves a ruhád, az nem víz, hanem nyál. De ha jól gondolom most szóljak, hogy pisilnem is kéne igaz? Mondjuk eddig soha nem kellett szólnom, csak pisiltem és kész. De annyira kivagy bukva a nyáltól, lehet hogyha most bepisilek azt még rosszabbul viseled. Próbálom visszatartani a kedvedért, de nem garantálom a sikert.

Fúúú mekkora ház! Futni akarok, tegyél le! Upsz, ez még mindig forog. Hogy mikor áll le a világ a forgása azt nem tudom, de úgy futnék már. A szemeim viszont lecsukódnak, most hogy nem mozog alattam az a guruló izé, kicsit kellemesebb, de olyan fáradt vagyok.

Nem vagyok beteg, ne rinyálj te férfi gazdi, csak kaptam némi nyugtatót, hogy ne legyek fenevad a kocsidban és próbálom felfogni, hogy hol vagyok. Ígérem holnap szétrágom a papucsod, csak hogy megnyugtassalak.

De sokan vagytok. Gazdi egy gazdi kettő, nőstény gazdi három, kis gazdi másik gazdi és még icipici gazdi. Ki a főnök?

Miért szagolgatsz ilyen gyanakodva? Nem tudom ki vagy mi vagy, de ne nézz ilyen fenyegetőn rám. Szeretlek. Tudom, hogy nem vagy gazdi, de ha szeretnéd lehetsz te is gazdi. A vörös gazdi.

Szólj hozzá