2023. okt 31.

Segítség! Nagyon fáj!

írta: Sziaszőrmók
Segítség! Nagyon fáj!

Tizenkettedik rész

Anyuu segíts! Nőstényember hol vagy? Nagyon fáj!

Felfedező úton voltam a kerítés mögött. Tudod, ahol lerakták a kis hidat, alatta csuda mi minden jó dolog van. Van itt mindenféle szuper bogár, meg csúszó mászó. Ide akartak berendezkedni patkányék is a kertből mikor kizavartam őket. De süni barátom elkergette őket. Igen, ő a barátom, nagyon nem is lehetne más. Mikor először láttam, gondoltam megmutatom neki ki az úr a környéken, picit feszegettem az izmaimat, mutogattam szép nagyra nőtt fogaimat és éleztem a körmömet a fahídon. Ő meg összegömbölyödött kis fonalgombolyaggá. Nekiszaladtam, hogy jót játszom vele és elgurítom a környékről, de ahogy hozzáértem röpültem is át a kerítésen vissza a házba. Úgy megszúrt, hogy másnap már barátként üdvözöltem, nem akartam elgurítani. Szóval ő kergette el patkányékat is, elmentek a szomszédba, ahol most született kisember. Ott nincs magam fajta szép szál macsek, sünivel meg megegyeztünk, hogy bejöhet a kertbe felszedni a teraszon hagyott morzsákat, amiket ti olyan gyakran széthagytok kinti sütögetések során.

effects_8.jpg

Jó lenne, ha rám néznél nőstényember, mert már nem bírok nyávogni, úgy érzem lufivá válik a fejem. Na végre, csak ne visíts, nem lehet ennyire komoly. Már inkább csak zsibbad a fejem meg a szemem körül és mintha szűnne meg a világ, az egyik szememmel alig látok. Pedig elsőre ennyire nem fájt, csak egy pici szuri volt az egész, mint a dokinál a múltkor. Szagolgattam a híd mellett a vadvirágokat, hallgattam ahogy zümmögnek a repülő bogarak. Az egyik kicsit hangosabb volt a többinél és iszonyatosan idegesített, gondoltam megfogom, de valószínűleg én is idegesíthettem őt, mert belecsípett a képembe. Igazán nem értem, többi zümmögő nem szokott visszavágni, ha játszom velük egy kicsit. Jó, előre nem tudják, hogy aztán megeszem őket, de nem értem ez miért zavarná őket. Akkor már úgyis mindegy. Na ezt most zavarta és zsibbad a fejem. A rohadék, ha elmúlik ez a fájdalom, tuti felkeresem és elbeszélgetek vele.

Az utazás lehetett volna kellemesebb, de most nincs időm a felfordult gyomromra fókuszálni, jó lenne már valami. Doki szerint bottal üthetem a nyomát a rohadéknak és nagy szerencsém van, hogy csak egy kis méhecske volt. A nyomorék megdöglött a támadásomban. Kellett neki -fullánkot eresztenie belém. Doki kiszedte és borogatást írt fel. Férfiember felírta, hogy méhcsípésre szódabikarbóna, darázsra ecetes borogatást. Nem tudom minek kell ezt megjegyezni, de doki azt mondta, jó, ha tudjuk. Kaptam valami antihisztamin nevű izét és lement rögtön a duzzanat.

Ha túlélem a hazautat megyek felkeresem a családját.

Szólj hozzá

játék cica állatbarát állatorvos Méhecske Darázs