2023. okt 24.

Kisember egeret is eszik?

írta: Sziaszőrmók
Kisember egeret is eszik?

Tizenegyedik rész

Na mi van család, nem volt jó a kiruccanás? Itthon hagytatok egyedül, ti meg elhúztatok szórakozni. Mondjuk ahogy elnézlek titeket jobban jártam. Csak kisember aktív, mindenki más döglődik. Nőstény gyerek kidobja a taccsot csomószor, mint én szoktam mikor autóba tesznek.

Na mi van, csak nem nőstényember vezetett? Nem csodálom, hogy nem bírtátok. Azt mondja mindig, hogy szeret eltévedni, de aztán meg káromkodik. Ha körforgalom következik én már előre visítok. Tesz vagy hat kört, hogy aztán a rossz irányba hajtson ki és szid valami Gps nevű valakit, hogy ő tehet róla. De én senki mást nem látok vezetni az autót, szóval tutira skizo a nő és magát szidja. Múltkor, mikor szurira vitt a dokihoz vagy fél óráig parkolt, a dokinak meg a forgalomra fogta a késést. Hiába nyávogtam neki, hogy balra tekerd a kormányt, te szerencsétlen, huszadjára se értette meg, inkább továbbhajtott és aztán kilométerekkel arrébb állt meg egy buszmegállónyi helyen. Séta közben meg engem szidott, hogy milyen dagadt vagyok, mert nem bír cipelni. Aztán bevitt a váróterembe a kutyák közé. Kussban lettem rögtön, két husky nézett velem farkasszemet.

A doki amúgy cuki volt, megszeretett, mondta milyen szép nagy cica lettem, nőstényember rögtön rávágta, hogy dagadt, de doki lehurrogta, hogy pont megfelelő. Szóval most jövök neki eggyel. Szuri se fájt, finom puha keze van, nem olyan csontos, mint a menhelyi dokinak. Remélem most már oda nem visznek vissza.

De ha már dokinál tartunk, ti nem akartok elmenni hozzá? Elviselhetetlen a kinézetetek, meg ez a szag.

Kivel veszekszel férfiember? Csak nem nekem magyarázol? Értem én, hogy az a kisember játszószőnyege volt, de senki se játszott kisemberrel. Szegény unatkozott, míg ti a wc-re jártatok felváltva állandóan. Idetelepedtem mellé és közösen szétrágtuk ezt a szivacsos szőnyeget. Bizony ne csak engem szidjál, kisember is rágta. Jó, hát én voltam az értelmi szerző, de nem gondoltam, hogy ettől tönkre megy. Azért zenélni még zenél az egyik fele, az is valami nem?20191120_191422.jpg

 Másrészt meg örülj neki, hogy ezt rágta, és nem mást. Múltkor nagyon kiakadtam rá, mert megette a kajámat, nőstény ember is visított. Szóval, az, hogy szivacsot eszik nem lehet olyan nagy gond. Majd megtanítom egeret fogni kisembert, az lesz a jó móka. Néha mutatom neki hogyan kell a repülő izéket megfogni, de nagyon szerencsétlen velük. Felugrottam az üvegre, vissza a kanapéra kezemben a repülő zümmögővel. Kisember utánzott, felugrott, nekiment az ablaknak és leesett a földre kezében semmivel. Aztán ordított. Nőstényember szaladt és vége lett a mókának. Meg zümmögőnek is vége lett.

 

További bejegyzések ⇓

Szólj hozzá

gyerek humor vörös cica szeretet nevelés otthon gazdi állatbarát állatorvos gazdik