2023. sze 05.

Ki dorombol?

írta: Sziaszőrmók
Ki dorombol?

Második rész

Rosszul vagyok. Még mindig forog a világ. Nem nem fogok kimászni a kosárból. Hiába sipákolsz, hogy szar macskát hoztatok el a menhelyről, ma tuti nem bizonyítom be neked te férfiember, hogy mennyire kicsattanok az egészségtől. Fura szagok vannak és fények. Ez a nőstény kisember meg állandóan dudorászik a fülembe meg piszkál. Hagyjatok már aludni vagy vigyetek vissza Marcihoz. Nem volt egy kedves jószág, mindig összevert, meg megette a kajám, de már megszoktam. Néha jókat dumáltunk kedves gazdikról. Meg ő mesélt a kis gyerekemberekről. Úgyhogy most fosok, hogy húzni fogjátok a farkam meg visítani. Átverve érzem magam.

20191102_133144.jpg

Kezdek éhes lenni, korog a gyomrom. Van valami ehető errefelé? Na ne! Miért veszel az öledbe? Csak kajálni akarok. Te tudsz nekem adni valami finomat?

Már elég jól érzem magam. Férfi ember még mindig jajgat, hogy tuti beteg a cica, de ez a nőstény kisember olyan finoman simogat.

 Na, nem mondod, hogy elaludtál? Hahó, ébredj már! Én még nem alszom, simogass tovább!

Most meg miért visítasz? Csak picit játszottam a kislábujjaddal. De ha már felébredtél igazán folytathatnád a kényeztetésem.

 Ne, ne, ne, ne, összenyomsz, nem én vagyok a kispárnád. Nem vagyok én ehhez hozzászokva. Eddig csak a Marcival osztoztam egy ágyon. És ő nem igazán akart átölelni, pedig finom puha volt ő is, de ha hozzábújtam, akkor repültem az ágyból. Ez a kis nőstényemberke is finom puha meg jó meleg van mellette. És nem lök le az ágyról. Velem akar aludni, de azért mindennek van határa. Majd én odabújok, ha akarok. Már megint alszik.

 Nem is tudtam, hogy az ember is tud dorombolni alvás közben, meg valami folyik ki a száján. Megnézem közelebbről, lehet már nem is él?  

Jól van jól van nem kell úgy megugrani csak megszagoltalak közelről. Most mit ijedezel, nem láttál még macskát közelről?

 Mit magyarázol itt nekem, hogy hagyjalak aludni, mert éjszaka van. Majd kicsattanok az energiától. Játszunk! TE tudod hogyan kell játszani? Áh felejtős. Dorombol már megint. Mellé fekszem. Hátha mindjárt magához tér. Kíváncsi vagyok tud-e játszani. …

Szólj hozzá