2023. okt 10.

Kis cica nagy hányás

írta: Sziaszőrmók
Kis cica nagy hányás

Kilencedik rész

Nőstény kisemberrel jókat lehet játszani. Fut keresztül a nappalin és én meg kergetem, mikor elérem beleharapok. Ő meg visít ilyenkor egy nagyot, amit nem nagyon kedvelek, mert eléggé fülsiketítő, de a játékért ezt is elviselem. Legtöbbször ez a nőstény kisember ad nekem kaját. Már elég jól kialakult a rendszer. Én belemarok nőstény emberbe, az kiabál, hogy „Noémi éhes a macskád” és nőstény kisember szalad és ad nekem abból az isteni rózsaszínű csomagolású kajából. Egyik jobb, mint a másik, a tonhalas a kedvencem, olyankor, ha azt kapom dorombolok is nekik egy kicsik. Ha a marhahúsost adja, akkor abból picit kikenek a szőnyegre, valahogy jelezni kell ezeknek, hogy azt nem igazán szeretem.

Jaj, ne visíts már megint nőstény ember, valahogy fel kellett másznom a konyhapultra, hogy megnézzem, mi az a jó illat, amivel foglalatoskodol éppen. Nem is martam beléd nagyon, csak egy picit megkapaszkodtam, hogy oda tudjak ugrani melléd. Erre visítasz meg ledobsz a pultról. Eddig erről nem volt szó, hogy ide nem jöhetek fel. Amúgy is érzem, hogy finom csirkehusi van nálad, nekem meg azt a marhahúsos zacsit adtátok ma. Igazán megkínálhatnál abból, amit most olyan nagy gondosan vagdosol éppen. Mi az, hogy húzzak innen ez a ti kajátok, úgyse tágítok mellőled, addig amíg ide nem adod. Enyém, érzem, hogy ez az enyém. Képzeld tudok ennél hangosabban is nyávogni, de azt arra tartogatom mikor fel kell ébreszteni kisembert reggel, mert már éhen halok és ti meg még javában doromboltok. Most meg még azért is engem hibáztatsz, mert nem tudsz rendesen járni. Nem értem, mit szeretnél hol tartózkodjak, nem én tehetek róla, hogy nem tudsz megállni azon a két pipaszár lábadon. Szerintem te sem gondolod komolyan, hogy eltágítok innen, miközben terjeng az egész lakásban a csirke illat.20191120_154124_1.jpg

Legközelebb hamarabb megkaphatnám azt a finom csirkehusit és akkor nem kéne takarítanod utánam.  Így a kettő kicsit sok volt a pocikámnak. Ne hisztizz örülj, hogy nem a kanapédra hánytam. Gondolkoztam rajta, hogy nem ugrom le a földre, mert elég szarul voltam, de akkor feltételezem nem engedsz vissza a kanapén található puha plédecskére.

Szólj hozzá